Lai paātrinātu palīdzības sniegšanu un saņemšanu Ukrainas kara skartajiem un nodrošinātu uzticamu un pārbaudītu informāciju, valodas tehnoloģiju uzņēmums Tilde izstrādāja un apmācīja mākslīgajā intelektā balstītu virtuālo asistentu HelpUkraineBot. Tas sniedz atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par atbalsta iespējām Ukrainas kara laikā, nodrošinot ērtu pieeju operatīvai informācijai, un turpina apgūt zināšanas.
Drošticama palīdzības informācija vienuviet
Lai informācija nebūtu jāmeklē tīmekļa plašumos vai jāpārslogo informatīvo tālruņu līnijas, virtuālais asistents nekavējoties atbild uz aktuālākajiem jautājumiem par koordinētas palīdzības sniegšanu un saņemšanu Ukrainas kara laikā.
Kādu informāciju var sniegt HelpUkraineBot:
- Palīdzības tālruņi – Ukrainas palīdzības, atbalsta un informācijas tālruņu numuri;
- Ziedošana – Informācija par ziedošanas iespējām – kur, ko un kā ziedot;
- Mītnes vietas – Uzticams ceļvedis patvēruma meklētājiem un sniedzējiem;
- Psiholoģiskā palīdzība – Krīzes un konsultāciju centri, kā arī psiholoģiskā atbalsta iespējas;
- Juridiskā palīdzība – Sertificētu juristu palīdzība tiešsaistē un klātienē;
- Informācijas lapas – Sabiedriskie plašsaziņas līdzekļi, sociālie tīkli un saziņas kanāli;
- Informācija uzņēmumiem – Informācija par to, kā uzņēmēji var palīdzēt un sniegt atbalstu Ukrainai;
- Cita noderīga informācija – Viss pārējais saistībā ar palīdzības saņemšanu un sniegšanu Ukrainai.
Iespēja izvietot HelpUkraineBot savā mājaslapā ātri, vienkārši un bez maksas
Jebkura iestāde, organizācija vai uzņēmums var izvietot virtuālo asistentu HelpUkraineBot savā mājaslapā tikai dažās minūtēs! Nav nepieciešamas IT zināšanas, ir tikai pa e-pastu jānosūta pieteikums, norādot iestādes nosaukumu, kontaktpersonu un tās tīmekļa vietnes saiti, kurā plānots izvietot virtuālo asistentu.
Plašāka informācija pieejama šeit