Pateicoties pareizi izvēlētai attīstības stratēģijai un labai korporatīvai pārvaldībai, šogad turpinās izaugsme visos nozīmīgākajos LMT darbības rādītājos. 2019. gada deviņos mēnešos LMT apgrozījums sasniedza 164 miljonus eiro – par 4,7% vairāk nekā šajā periodā 2018. gadā. Līdz ar to LMT ir tirgus līderis pēc apgrozījuma gan fiksēto, gan mobilo telekomunikāciju tirgū.
Gada laikā par 27,5 % audzis mobilo datu patēriņš LMT tīklā. Pieprasījumu virza Latvijas iedzīvotāju satura patēriņa, ikdienas un darba paradumu maiņa, sagaidot mobilitāti un tūlītēju informācijas pieejamību visās dzīves jomās. Par to liecina arī fakts, ka LMT viedtelevīzijas lietotāju skaits šī gada pirmajos deviņos mēnešos, salīdzinot ar šo pašu periodu pērn, ir divkāršojies. Strauji augošo pieprasījumu pēc viedtelevīzijas nosaka arī tajā pieejamais kvalitatīvais saturs – gan TV kanāli, gan pašmāju un starptautiskās filmas un seriāli, tostarp, izklaides satura līdera HBO satura paka. 2019. gada augustā lielu sabiedrības interesi izraisīja pirmā LMT filma “Tur” par attiecībām virtuālajā un reālajā pasaulē, kas kopš 17. septembra LMT viedtelevīzijā ir pieejama arī kā 10 sēriju seriāls.
LMT vēlreiz parādīja savu tehnoloģisko līderību, kā vieni no pirmajiem Eiropā un pasaulē 2019. gada jūlijā Liepājā atklājot Latvijā pirmo 5G tīklu. 5G tīkls ir būtiskākā tehnoloģiju komponente uzņēmumu, sabiedrību un valstu konkurētspējai ceturtās industriālās revolūcijas laikmetā.
“Esam veiksmīgi sasnieguši vienu no mūsu mērķiem – jūlijā kopā ar Valsts prezidentu Egilu Levitu palaižot 5G tīklu, esam nodrošinājuši, ka Latvija ir viena no pirmajām valstīm, kur ir 5G. Tā kā šobrīd ekonomikas konkurētspēju lielā mērā veicina tehnoloģiju attīstība, tā ir svarīga priekšrocība mūsu valsts uzņēmumiem. Tomēr, atšķirībā no citām sakaru paaudzēm, 5G iespējas lielā mērā noteiks ne tik daudz pati tīkla infrastruktūra, kā uzņēmumu un arī valsts un pašvaldības iestāžu gatavība digitalizācijai, lai uzlabotu darba rezultātus un ietaupītu resursus,” norāda Juris Binde, LMT prezidents.
2019. gada deviņos mēnešos par 10,4 % augusi LMT rentabilitāte jeb EBITDA*, sasniedzot 55,3 miljonus eiro, klientu pieslēgumu skaits pārsniedzis 1,31 miljonu.
* EBITDA — peļņa pirms procentu, nodokļu, nolietojuma un amortizācijas atskaitījumiem.
PAR LMT
LMT ir klientu skaita, apgrozījuma un tīkla pārklājuma ziņā lielākais mobilo sakaru operators Latvijā ar plašāko klientu apkalpošanas tīklu. Kā inovāciju līderis tirgū, LMT jau šobrīd klientiem piedāvā pilna spektra, augstas kvalitātes telekomunikāciju pakalpojumus – balss sakarus, ātrgaitas mobilo internetu bez apjoma ierobežojumiem, kā arī mobilo televīziju LMT Straume un LMT Mājas viedtelevīziju.
Papildu informācija:
Elīna Lidere | LMT preses sekretāre
Mob. +371 29 248 420 | Ropažu iela 6, Rīga, LV-1039, Latvija www.lmt.lv