Map Unavailable
Date/Time
Date(s) - 14.06.2023
15:00 - 16:00
Categories
Nav šaubu, ka pēdējā laikā termini “čatbots” un “mākslīgais intelekts” aizņēmuši lielu daļu no mediju telpas un apkārtējām sarunām. Bet kāds no tā visa ieguvums biznesam?
Izmaksu samazinājums, 24/7 klientu apkalpošana, interaktīva komunikācija un darbinieku atslogošana no rutīnas darbiem – šie ir tikai daži no ieguvumiem, ko čatboti sniedz uzņēmumiem. Kā un kāpēc? Par to visu un vēl vairāk tiks stāstīts Tildes vebinārā.
Programmā:
- No klientu atbalsta līdz pārdošanai: botu spēks e-komercijas digitalizēšanā + demonstrācija (Edgars Švecs, Tildes klientu attiecību vadītājs)
- 5 populārākie mīti un patiesības par čatbotiem (Kaspars Kauliņš, Tildes biznesa attīstības vadītājs)
- Uzmanību, gatavību, starts! Finansiāls atbalsts no EDIC čatbota ieviešanai (Edgars Švecs, Tildes klientu attiecību vadītājs un Sintija Svilāne,Tildes klientu attiecību vadītāja)
Reģistrēšanās un vairāk informācija: https://www.offer.tilde.com/ecomm-vebinars