finanses

“Emergn” ieņēmumi pērn pieauguši par 25%

Foto: Frank Busch, “Unsplash”

Digitālās transformācijas uzņēmums “Emergn” aizvadītajā gadā turpināja  izaugsmi, par 25% palielinoties gan visas “Emergn” uzņēmumu grupas, gan tās Latvijas filiāles AS “Emergn” ieņēmumiem.

AS “Emergn”, kas apkalpo klientus Latvijā, Vācijā, Apvienotajā Karalistē un ASV 2019. gadā sasniedzis 16,8 miljonus eiro lielus ieņēmumus, salīdzinot ar 13,4 miljoniem eiro 2018. gadā, kamēr nodarbināto skaits pieauga par 42% – no 251 līdz 356. Izaugsmi veicināja gan sadarbības paplašināšana ar tādiem ilgtermiņa klientiem kā Valsts ieņēmumu dienests, “SAP” un Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra, gan vairāku jaunu klientu, to vidū “Deutsche Börse”, “Covea” un “Uponor” piesaiste.

“Esam priecīgi par iespēju cieši sadarboties ar daudzu valstu vadošajiem uzņēmumiem un organizācijām. Kopā ar klientiem rodam iedvesmu eksperimentēt un palīdzēt viņiem veidot vēl labākus pakalpojumus un kļūt konkurētspējīgākiem,” saka Kārlis Mikoss, “Emergn” Eiropas reģionālais vadītājs.

Uzņēmuma sekmīgā attīstība ir novērtēta arī starptautiskā mērogā – šogad saņemot prestižo “SAP” Baltijas Gada partnera balvu. Ar šo balvu tiek novērtēti uzņēmuma centieni palīdzēt organizācijām radīt labākus pakalpojumus un optimizēt savu darbību, izmantojot “SAP” tehnoloģijas, jo īpaši tādās jomās kā analītika un automatizācija.

“Emergn” īpašu uzmanību pievērš mašīnmācīšanās (Machine Learning) un mākslīgā intelekta (Artificial Intelligence) risinājumu integrēšanai biznesa procesos, palīdzot organizācijām nodrošināt klientiem ērtākus pakalpojumus.

Uzņēmums turpina izmantot iespējas gan Latvijā, gan Rietumeiropas valstīs kā vadošais produktu stratēģijas, pārvaldības un piegādes uzņēmums, palīdzot klientiem uzlabot produktu, programmatūras un pakalpojumu izstrādes procesu ātrumu, efektivitāti un ieguldījumu atdevi.