Mobilais mārketings: tendences un efektīvi mobilā mārketinga risinājumi
Covid-19 pandēmija ir ieviesusi būtiskas korekcijas un ietekmējusi arī mārketinga platformas, vairākas no kurām ir piedzīvojušas strauju popularitāti un pieprasījumu reklāmdevēju vidū. Ar šīm platformām vairs nevar nerēķināties, veidojot digitālā mārketinga stratēģiju. Mēs dalāmies pieredzē par mārketinga platformām Tik Tok, Apple, dinamiskā remārketinga platformām un rīkiem Facebook, Criteo, Remerge. Par iespējam, īpatnībām un rezultātiem. Stāstam par mobilo apmeklējumu, tendencēm, kā pareizi reklamēties Apple, Google Play un citas iespējas efektīvi uzrunāt un piesaistīt mobilo ierīču lietotājus. Šīs tēmas būs noderīgs jebkuram uzņēmējam, īpaši, kurš nodarbojas ar eksportu.