biedru-seminars

BIEDRU SEMINĀRS “TALANTĪGS HR & MŪSDIENĪGS MĀRKETINGS”

Foto: Kelly Sikkema, Unsplash

LIKTA aicina biedrus apmeklēt semināru 

“TALANTĪGS HR & MŪSDIENĪGS MĀRKETINGS”

Kad? 24. septembrī

Kur? LU Microsoft inovāciju centrā, Kalpaka bulvārī 4, Rīgā

Cikos? 9:30-13:00

LIKTA biedriem dalība seminārā bez maksas. 

Vietu skaits klātienē ir ierobežots.

Piedalīties seminārā iespējams arī attālināti (MS Teams) – 23. septembrī jums tiks nosūtīts e-pasts ar uzaicinājumu uz MS Teams zvanu.

PROGRAMMA

09:30

Rīta kafija

10:00 – 10:30

Bruno Rejs Corns, HRM produktu mārketinga vadītājs, Visma Enterprise

Kā attīstīt darbiniekus, izmantojot talantu vadības risinājumus?

Talantīgi darbinieki ir katra uzņēmuma panākumu atslēga, bet kā saskatīt, attīstīt un noturēt šos darbiniekus? Talantu vadības risinājumi dod iespēju darbiniekiem veidot un īstenot savu attīstības plānu. Patstāvīgi organizēt savu apmācību plānu un efektīvāk pārvaldīt apmācību budžetu. Savukārt, organizācija iegūst vispusīgu redzējumu par tai pieejamajiem talantiem.

10:30 – 11:00

Liesma Rijniece, Digitālo transformāciju vēstnese personāla vadībā, datu tehnoloģiju uzņēmums SQUALIO

Organizācijas iekšējās sadarbības tīklu analītikas “zelta raktuves”

Vai ir iespējams iegūt datus par kolēģu ikdienas sadarbību un atklāt kurš kolektīvā ir superzvaigzne, kurš ir uz izdegšanas robežas, kura komanda fragmentējas ārā no kolektīva, kā arī ieraudzīt “atslēgas” kolēģus starp departamentiem un pat valstīm? Izmantojot organizācijas sadarbības tīklu analītiku, kas balstīta kolēģu savstarpējā pozitīvā novērtējumā, datu tehnoloģiju uzņēmums SQUALIO ir atklājis datu spēku, kas palīdz ieraudzīt, novērtēt un rīkoties, lai uzlabotu kolektīva iesaisti, motivāciju un produktivitāti. Dalīsimies savā pieredzes stāstā, kādi ir bijuši mūsu atklājumi un sasniegumi.

11:00 – 12:30

Velta Mestere, RealWeb Latvia vadītāja un valdes locekle

Mobilais mārketings: tendences un efektīvi mobilā mārketinga risinājumi

Covid-19 pandēmija ir ieviesusi būtiskas korekcijas un ietekmējusi arī mārketinga platformas, vairākas no kurām ir piedzīvojušas strauju popularitāti un pieprasījumu reklāmdevēju vidū. Ar šīm platformām vairs nevar nerēķināties, veidojot digitālā mārketinga stratēģiju. Mēs dalāmies pieredzē par mārketinga platformām Tik Tok, Apple, dinamiskā remārketinga platformām un rīkiem Facebook, Criteo, Remerge. Par iespējam, īpatnībām un rezultātiem. Stāstam par mobilo apmeklējumu, tendencēm, kā pareizi reklamēties Apple, Google Play un citas iespējas efektīvi uzrunāt un piesaistīt mobilo ierīču lietotājus. Šīs tēmas būs noderīgs jebkuram uzņēmējam, īpaši, kurš nodarbojas ar eksportu.

12:30 – 13:00

Jautājumi & diskusija

SADARBĪBĀ AR

VISMA ir lielākais IT uzņēmums Ziemeļvalstīs, kas specializējies IT produktu izstrādē un ieviešanā biznesa klientiem finanšu uzskaites, ERP un HRM vajadzībām. Uzņēmuma ekspertiem ir ilglaicīga pieredze dažādu Latvijas uzņēmumu biznesa vajadzību risināšanā, pielietojot tehnoloģiju sniegtās iespējas.

squalio

Squalio ir informācijas tehnoloģiju uzņēmums, kas jau 20 gadus Latvijā nodrošina programmatūras un mākoņpakalpojumu licenču tirdzniecību, konsultācijas un atbalstu, kā arī programmatūras inventarizācijas un audita pakalpojumus saviem klientiem – gan maziem uzņēmumiem, gan lielām organizācijām.

realweb_logo

RealWeb ir starptautiska interneta aģentūra, kura digitālā mārketinga tirgū darbojas jau 20 gadus. Uzņēmuma fokuss – interneta mārketinga stratēģiju izstrāde un realizācija, jaunāko digitālo tehnoloģiju integrēšana klientu biznesa risinājumos, WEB lapu izstrāde un lietojamības audits, analītika, mediju reklāma u.c. 

DIGINNO

Digital Innovation Network – a unique network for innovative solutions in public-private co-operation to speed up the process towards the Baltic Sea Region digital single market.

Interreg Baltijas jūras reģiona programma 2014. – 2020. gadam atbalsta integrētu teritoriālo attīstību un sadarbību, lai izveidotu novatoriskāku, labāk pieejamu un ilgtspējīgu Baltijas jūras reģionu. Partneri no Baltijas jūras valstīm sadarbojas starptautiskos projektos, lai risinātu kopīgas galvenās problēmas un iespējas.