Runāsim par trīs tēmām. Tiešais mārketings, kas joprojām pārliecinoši, turas TOP3 pozīcijās pārdošanas un klientu lojalitātes veicināšanā. Seminārā apzināsim esoša klienta potenciālu un tendences, kuras jau kļūst par ikdienu arī Baltijas reģionā. Produkts vs pakalpojums – tā ir domāšanas paradigmas maiņa uzņēmumā. Jebkuru produktu var “mārketēt” kā pakalpojumu. Un otrādi. Atšķiras komunikācijas valoda, mērķi un auditorijas. Ir labi to zināt, kontrolēt un spēt jebkurā brīdī, kad to tirgus pieprasa – mainīties. Trešā tēma par Google Insights 2020-2021 un kas ir Google Marketing Platform – kādas ir Display&Video360 iespējas. Kāpēc šis produkts ir pieprasīts tirgū, un ar ko tas atšķiras no tā, ko visi pazīst jau labu laiku. Dalīsimies pieredzē un stāstīsim par reāliem veiksmes stāstiem.